Hungary's Got Talent - Folyt a vér a Hungary's Got Talent válogatóján!

Hajszál híján a zsűrit is kicsontozta, mégsem juthatott tovább a Hungary’s Got Talent  válogatóján Paluska Karolin. A fiatal henteslány produkcióját tátott szájjal nézte a közönség, hiszen valóban nem mindennapi látvány, amint egy hatalmas pulykát felszeletelnek a színpadon. És talán pont ez volt a probléma, mert valljuk be, nem igazán tehetségkutatóba való egy ilyen véres hentesmunka, annak ellenére, hogy Karolina korábban máshol már szép eredményeket ért el. 23 fiú között 8. helyezést sikerült elérnem az országos Szakma Kiváló Tanulója versenyen, kezdte a Blikknek Karolina, aki még gyerekként szeretett bele a szeletelésbe. Már gyerekkorom óta jártam papámmal meg apukámmal a munkahelyükre, mert ők is a szakmában dolgoznak, és megszerettem. 9 éves korom óta henteskedem, és 14 éves koromban kaptam először fizetést a munkámért. Nagyon szeretem a szakmámat, ez nagy szenvedélyem. Ezt a barátaim is érdekesnek találják, és tudják, hogy nehéz munka, ők nem csinálnák utánam, mondta a fiatal lány, aki azt is elárulta véleménye szerint, ha továbbjut képes lett volna fokozni a produkciót, például egy nyúzással. Sok mindent meg lehetett volna mutatni szerintem egy következő adásban. Biztosan valami érdekessel készültem volna, valamit lenyúztam volna, magyarázta Karolina, aki nem az keserített el leginkább, hogy nem jutott tovább, hanem hogy véleménye szerint elhibázta a produkciót.