Hungary's Got Talent - Obszcén szavakkal szidták Horgas Esztert

Nem mindennapi jelenet játszódott le a Hungary’s Got Talent válogatóján, ahol az egyik versenyző hangosan pocskondiázta Horgas Esztert, mert nem tetszett neki a fuvolaművész véleménye a produkcióról.
Menyhárt Tamás nehezen viselte a kritikát: „Azt a k**va, te ki vagy? Ki vagy te, hogy ezt mondod nekünk?” – rohant ki Menyus Horgas Eszter értékelésére után a Blikk szerint. Még az utcán sem hagyta abba a szitkozódást, és nyomdafestéket nem tűrő szavakkal szidta a fuvolaművészt.
„Én úgy élek, úgy is gondolom, hogy amikor megszülettem, a jó isten a lelkéből egy olyan szeletet adott, ami a zsenialitás, vagy nem is tudom mi, és ez működik nekem” – mondta magáról a zenész Menyhárt.
„Én nem emberre mondok nemet, hanem a produkcióra vagy annak minőségére. Az emberek, akik megsértődnek, szerintem ezt nem mérik fel. Amikor azt mondom, hogy nem vagyunk egy szinten, én azt a produkcióra értem” – mondta a Blikknek Horgas Eszter, aki nagyon meglepődött, amikor a férfi nekitámadt.