Hungary's Got Talent: Milák Mózes továbblépett

Milák Mózessel találkozunk az élő showban. A nevem Milák Mózes, 27 éves vagyok nyíregyházi lakos, vendéglátással és gyermekvédelemmel foglalkozom, mindemellett salsa- és bachtatáncoktató vagyok. Zenész családba születtem bele, így a muzsika és a színház már meghatározó volt életem első percétől.

 
Miért jelentkeztél a műsorba?
Szeretném magamat megmérettetni, és az álmaim elérése érdekében.

Mit vársz a Got Talenttől?
Igazából azt, hogy megismerjenek, és az énekesi pályám elindulhasson.

Milyen érzés volt bejutni a legjobbak közé?
Számomra egy megnyugvás, hogy vagyok ennyire jó. És valahol egy visszaigazolás is, hogy nem hiába tanultam és hozta rengeteg áldozatot. Boldog vagyok, és dolgozom ezerrel, hogy még tovább juthassak.

Ki a kedvenc zsűritagod és miért?
Igazából erre konkrét választ nem tudnék adni, hiszen mindegyik zsűritag más és más miatt tetszik. Mindegyik szimpatikus, és kedves , és emiatt nem tudok dönteni, hiszen mindannyian nagy egyéniségek.